Tolnai Polgármesteri Hivatal

A képviselő-testület döntéseinek végrehajtására, valamint a közigazgatási ügyek intézésének céljából Polgármesteri Hivatal működik.

Honlap: www.tolna.hu/
E-mail: tolnapmh@tolnaairnet.hu
Postacím: 7130 Tolna, Hősök tere 1.
Telefon: 74/540-800
Fax: 74/443-805

Okmányiroda - 74/540-807 - okmanyiroda@tolna.hu *

Hétfő8.00-12.00, 13.00-16.00 - útlevél, forgalmi engedély, rendszám, jogosítvány
Kedd8.00-12.00, 13.00-16.00 - személyi igazolvány, lakcím igazolvány, vállalkozói igazolvány, parkolási igazolvány, ügyfélkapu regisztráció
Szerda8.00-12.00, 13.00-16.00 - útlevél, forgalmi engedély, rendszám, jogosítvány
Péntek8.00-12.00 - személyi igazolvány, lakcím igazolvány, vállalkozói igazolvány, parkolási igazolvány, ügyfélkapu regisztráció
* Ügyei intézéséhez időpont kérésre lesz szüksége, amit megtehet online módon is.
Polgármesteri Hivatal
7130 Tolna
Hősök tere 1.

Puskás János

Ügyintéző, személyi igazolvány, útlevél
Telefon: 126-os mellék

Szántó Zsolt

Ügyintéző, gépjármű ügyintézés, lakcím ügyintézés, ügyfélkapu
Telefon: 125-ös mellék

Wenhardt-Huber Éva

Ügyintéző, vezetői engedély, vállalkozói igazolvány, mozgáskorlátozott igazolvány
Telefon: 125-ös mellék

Wiesner József

Ügyintéző: gépjármű ügyintézés, személyi igazolvány, hatósági ügyek
Telefon: 126-os mellék

A hivatal szakmai szervezet, a dolgozói köztisztviselők. A hivatalt a jegyző vezeti.

A szakmai munka osztálykeretben és egyéb szervezeti formában működik. Titkársági Osztály, Igazgatási Osztály, Építési és Városfenntartási Osztály, Pénzügyi Osztály, adócsoport, Gyámhivatal, Okmányiroda, Belső ellenőr.

Okmányiroda

Főbb feladatai:

  • ellátja a személyiadat-, és lakcím-nyilvántartási teendőket,
  • végzi a személyi okmányok (személyazonosító igazolvány, " lakcím igazolvány",) kiadásával összefüggő feladatokat,
  • fogadja az elveszett, eltulajdonított, megsemmisült, megrongálódott stb. okmányokkal kapcsolatos bejelentéseket,
  • adatokat szolgáltat a hatáskörébe tartozó nyilvántartásokból (lakcím tudakozódás, személyazonosító igazolvány jogszerű használatának ellenőrzése),
  • kiadja a vállalkozói igazolványokat,
  • ellátja a közlekedésigazgatási feladatokat (rendszámtábla kiadás, forgalmi engedély, törzskönyv kiállítás),
  • ellátja a vezetői engedélyekkel kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja az útlevéllel kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja az illetékkel kapcsolatos feladatokat (illetékek befizetése, visszatérítése).

Az egyes osztályok feladatait, működési rendjét teljes részletességgel az SZMSZ-ben megfogalmazottak határozzák meg.

Letölthető dokumentumok

Önkormányzat - SZMSZ

Önkormányzat - SZMSZ
Adobe PDF file, 1.8 MB
2009. október 30.